Klantenservice

Informatie over bestellen & bezorgen, betalen en retourneren via deze website. Staat de informatie die jij zoekt er niet tussen? Neem contact met ons op.

Wil je meer weten over onze producten, bijvoorbeeld over de werking ? Ga dan naar de informatie over BAP Medical SKIN SUPPLEMENTS.

Bestellen & Bezorging

WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?

De levertijd voor je bestelling is 1 werkdag. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde werkdag nog verstuurd en de volgende dag al bij je bezorgd.

Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 1 à 2 werkdagen

Zodra je een track and trace hebt ontvangen, kan je de bezorging zelf aanpassen. 

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Jaaaa, de bestelling wordt gratis verzonden:))

Wat zijn de verzendkosten?

Er zijn geen verzendkosten:)

Wie bezorgt mijn bestelling?

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL. Ze leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Wat zijn mijn bezorgopties?

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen. Je kan zelf de datum en het tijdstip wijzigen zodra je een track and trace hebt ontvangen. 

De bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Ja, zodra je een track and trace hebt ontvangen kan je de bezorgtijd aanpassen. 

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

 

HOE LANG IS EEN BESTELLING ONDERWEG NAAR BELGIË?

In de meeste gevallen is de levertijd voor België 1 werkdag. Soms zien we dat de bezorger een dag langer onderweg is (2 werkdagen).

MOET IK THUIS ZIJN OM HET PAKKET TE ONTVANGEN?

De verpakking past niet door de brievenbus. We versturen je bestelling in een doosje, die de postbezorger persoonlijk bij je aflevert. Daarvoor moet je dus wel thuis zijn.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

info@huidsupplemten.nl

Telefoon Daniëlle +31 (0)6 14 59 25 96

Telefoon Suzanne +31 (0)6 15 34 54 61

Is het pakket al verstuurd? Dan het pakket zelf naar ons retourneren. De retourkosten komen wel voor jouw rekening. 

Meer informatie over het retourneren van je bestelling

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN MET EEN TRACK & TRACE CODE?

Ja, je ontvangt van ons een track and trace code zodat je precies kunt zien wanneer jouw pakket bezorgd wordt. 

IK HEB NIET ALLE ARTIKELEN UIT MIJN BESTELLING ONTVANGEN

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Bel ons! Wij sturen de ontbrekende producten na. 

WAAROM HEB IK MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN?

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

IS MIJN BESTELLING GELUKT, WANT IK HEB GEEN MAIL GEHAD?

Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Betalen

WELKE BETAALMETHODES ZIJN ER ALLEMAAL?

Er zijn verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL, Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.

Bancontact, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.

Creditcard, je kan jouw aankoop met creditcard betalen. 

Paypal, betaal veilig en online met PayPal.

Factuur, we kunnen een factuur voor je maken. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

 

 

WAAROM KAN IK NIET MET IDEAL BETALEN?

iDEAL is alleen geldig wanneer het factuuradres een Nederlands adres is. Heb je een factuuradres in België, dan kun je met Bancontact, PayPal of creditcard betalen of middels een factuur.

WAAROM KAN IK NIET MET BANCONTACT BETALEN?

Bancontact is alleen geldig wanneer het factuuradres een Belgisch adres is. Heb je een Nederlands factuuradres ingevuld, dan kun je met iDEAL, PayPal, creditcard of middels een factuur betalen.

KAN IK EEN PRODUCT BESTELLEN ZONDER ONLINE BANKIEREN?

Ja, we kunnen een factuur voor je maken. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

KAN IK ACHTERAF BETALEN?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden. 

MIJN KORTINGSCODE WERKT NIET, WAT MOET IK DOEN?

Lees de voorwaarden goed. Een kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties. Een kortingscode kan vaak maar één keer per persoon gebruikt worden.

Vergeet niet na het invullen op de groene knop kortingsbon toepassen te drukken.

Mocht de kortingscode alsnog niet werken, neem dan contact met ons op. Dan zorgen wij dat het goed komt. Je kan ons mailen of appen. 

info@huidsupplementen.nl

Daniëlle +31 (0)6 14 59 25 96

Suzanne +31 (0) 15 34 54 61

WANNEER ONTVANG IK MIJN TERUGBETALING?

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €25,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Retourneren

MAG IK MIJN ARTIKEL RETOURNEREN?

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te annuleren zonder opgave van reden. Na annuleren heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. De seal van het artikel mag niet verbroken zijn.

 

HOE RETOURNEER IK MIJN ARTIKEL?

Graag willen we je verzoeken om eerst contact met ons op te nemen zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen. Je kunt het artikel retour sturen naar het volgende adres:

Weverstraat 32
6862 DP Oosterbeek
Telefoon +31 (0)6 1 534 546 1

info@huidsupplementen.nl

We willen je graag verzoeken om bij het retourneren van het product een retourformulier mee te sturen. Die sturen we naar je op als je meldt dat je het product wil retourneren. Kun je het formulier niet printen? Meld dan dat ook dan zoeken we daarvoor een oplossing. 

MOET IK BETALEN BIJ RETOURNEREN?

Ja, de kosten van retourneren zijn voor de klant zelf.